Hayata ve Gündeme dair…
Samanyolu haber’in sitesinde gördüğüm bu anket sonuçlarını sizlerle paylaÅŸmak istedim.Biliyorsunuz istanbul’da chp Kadir TopbaÅŸ’ın karşısına Kemal KılıçdaroÄŸlu gibi diÅŸli bir rakip çıkardı,kılıçdaroÄŸlu ekranlarda sık sık akplileri alt etmesiyle nam salmış bir siyasi,ancak kadir topbaÅŸ’ta istanbul’da 5 senelik hizmetleriyle istanbulluların sevgisini kazanmış durumda bu anket sonuçlarını milliyet’in siteside geçen hafta yayınladığı anketle doÄŸrular nitelikteydi,bu anket sitemizde gerçeklemiÅŸ bir anket deÄŸildir tekrardan yenilemek isterim…


Kadir TopbaÅŸ 41,3
Kemal Kılıçdaroğlu 25,8
Haluk Ulusoy 7,1
DiÄŸer 9,2
Karasız 16,6
Aradiginiz hersey hakkinda iyi bir basvuru kaynagi olup,bilgi paylasimini amaçlayan 18martsözlük yazarlarinin resmi blog sayfasidir. 18martsözlük yazarlari bu blog da bilgi paylastikça çogalir mantigini özümseyip, özgün bilgi paylasimi yapmayi amaçlamistir.
metin
Åžubat 6th, 2009 - 14:53
bir büyük metropolde köprüler yapılıp üç ay sonra yıkılıyorsa büyük caddelerin parke taşları 2 yılda üç defa değişiyorsa sonra belediye başkanı çıkıp iş bittikten sonra kontrol ettim ama beğenmedim deyip beş tırılıyon parayı çöpe atıyorsa oturup düşünmek lazım düşündükten hemen sonra karar vermek lazım ben kararımı verdim kılıçdaroğlu diyorum topbaş demek için hiç bir gerekçe bulamıyorum
metin
Åžubat 6th, 2009 - 14:54
oyum chp ye değil kılıçdaroğlu ekibine
ASLI
Åžubat 7th, 2009 - 01:37
kesinlikle kılıçdaroğlu!!! gelirler genel müdürlüğü,maliye,işbankası gibi parasal anlamda büyük kuruluşlarda çalışmış ve arkasında hiçbir leke bırakmamış bir insandır. zaten geçmişinde bir leke olsaydı bir değil bin leke olarak karşısına çıkarırlardı. çok çalıştılar somut bir delil bulmak için ama olmayınca olmuyor,ateş olmayan yerden duman çıkmıyor gördüler. temiz ve ahlaklı siyaset diyorum. ŞİMDİ KEMAL KILIÇDAROĞLU ZAMANI!!!
Onur
Åžubat 8th, 2009 - 23:17
Kemal Allahın izniyele 30 Mart sabahı bir hırsızlık, yolsuzluk çetesinden kurtarıp, bu güzel istanbulu en üst seviyelere çıkarmak amacıyla baÅŸa geleciktir ihÅŸallah… Yolunuz ve yolumuz açık olsun. YolsuzluÄŸa, yoksulluÄŸa, deniz fenerine, acar kentte, 2-B ye hayırrrrrrrrrrrrr
ethem
Åžubat 9th, 2009 - 23:04
gelecek endişesi yaşamamak için kılıçdaroğlu oyumuz senindir
yakup
Åžubat 10th, 2009 - 17:29
ya siz hiç görünmeyen partileri anketlerinizde gösteriyosunuz ama büyük çıkış yapan partileri göstermiyosunuz saadet partisi gibi halkında bu anketlere inanmasını bekliyosunuz ama bosuna
kenan
Åžubat 14th, 2009 - 00:00
kılıçtaroğluna bence yazık oldu. istanbulu almasına imkan yok.birileride bunu çok iyi biliyor aslında biz onu CHPnin başında görmek isterdik.çünkü gerçek muhalefete ihtiyaç var
tuba
Åžubat 15th, 2009 - 06:12
bu kadar olumsuz duruma rağmen akp ye oy verenleri anlamak mümkün değil
mahsuni
Åžubat 15th, 2009 - 10:13
hırsızlıklaradurdiyen kılıçları kusammış kılıctarogluna oyum
BURAK
Åžubat 15th, 2009 - 16:45
BOŞ VAADLERE KARNIMIZ TOK ALLAH KORKUSU VE İMANLI İNSAN OLMADIKTAN SONRA YANLIŞ YAPMASI SÖZDE DÜRÜSTÜM DİYEREK OLMUYOR
manas
Åžubat 15th, 2009 - 19:36
bu iÅŸin piri cevdet tellioÄŸlu siyasete girdi haberiniz yokmu…*?
manas
Åžubat 15th, 2009 - 19:40
cevdet tellioğlu be beyaz masayı beyaz örtü istanbulda belediyeyi halka onun projelei açdı a.raş.tır.
YELİZ
Åžubat 16th, 2009 - 19:15
EVET HAKLISINIZ ARKADASLAR.BEN CE HIC BIRINE TOPBAÅž NEKADAR TOPRAGIMDA OLSA.NEYSE SINIRLENIYORUM.KENDINIZI EMNIYETE ALIN HER DENILEN VEYA ATILAN YALANA INANMAYIN
korkmaz
Åžubat 17th, 2009 - 01:09
bir insanın siz sadece görünen yüzünü görürsünüz?içini bilemezsiniz.biz içinde allah korkusu olupta duygu sömürüsü yapan çok insan biliriz.hasan mercimek olayını unutmayın.keza deniz feneri.akp kendi zenginini yaratıyor,gereksiz ihaleler gereksiz harcamalar vs.ama ne hikmetse akp oy potansiyelinin çoğunluğu geri klamış yerlerden.insanlar rezil oluyorlar,ama genede içlerinde allah korkusu var diye akp ye oy veriyolar.ilginç.arkadaslar başbakan iyi bir lider ama o kadar ötesi yok.uyanın artık ülkede satacak bişey kalmadı.akp geldiğinde dünyada ekonomik olarak bir bahar havası vardı.akp bu rüzgarla yürüdü.oysa bu rüzgar dünyanın rüzgarıydı onların değil.herşeyi sattılar bişey kalmadı.pardon yani her şeyi birilerine peşkeş çektiler.satacak ne kaldı….. oy verirken herkes elini vicadanına koymasın…oturup adam akıllı dusunsun.hakkımızda hayırlısı diyorum.içimde çok fazla allah korkusu var o yüzden insanları birbirinden ayıran adam kayıran kendinden olmayanı yok sayan akp zihniyetine değil denenmemiş birine oy vermek istiyorum.en mantıklı seçim şu an kemal kılıçdaroğlu.çünkü diğer partilere vereceğim her oy akp ye gidiyor.malesef.bi de deniz baykal nolur istifa et artık.git antalyaya ememliliğinin tadını çıkar.
rabia
Åžubat 18th, 2009 - 11:57
AKP’ye niye oy veriyorlar biliyor musunuz? Diyorlar ki; “Ne yaparlarsa yapsınlar bize ne, Allah’tan korkuyorlar ya… Namaz da kılıyorlar… Sonra çok imanlılar.. Çalsın, çırpsın, satsın, savsınlar… İmanlılar ya.. O yeter… Elhamdülillah aç da kalsak önemli deÄŸil.. Onlar çok imanlı…” Ben eline üç beÅŸ kuruÅŸ para verip AKP’ye oy vermesi için Allah-kitap üzerine yemin ettirilen insanlar biliyorum. Kimse bana imanlı demesin bunlar için…
Harun Duman
Åžubat 18th, 2009 - 20:21
CHP de hic Inanc ve Allah korkusu yokmu ???????
Kemal Kiliclarogluna Yazik oldu
Sayin Deniz Baykal,onu kasitli yem olarak ortaya atti.
CHP genel Baskani olur diye ondan korktu,hem onu hem de CHP yi yakti.
AKP varken baska Partiye hic oy verilirmi ?????
Sayin Basbakanimiz Recep Tayyip Erdogani Allah Korusun.DURMAK YOK YOLA DEVAM.ALLAH AKP nin yolunu acik etsin.Her sey TURKIYE icin.Istanbul/Ankara/Izmir ve digerleri hepsini hepsini alacaklar.hem de oylarini katliya katliya alacaklar.Saygilar sevglier.
aslı
Åžubat 19th, 2009 - 15:47
benim oyum da kılçtaroğluna. dürüstlüğüne inandığım ten aday o çünkü. akp liler birbirlerni ele vermeden neredeyse dünyayı götürmüşler. yeter demek zamanı geldi de geçiyor bence.
ender
Åžubat 19th, 2009 - 16:11
kılıçdaroğlu tabii ki .Ak parti ne yaptı ki anlamıyorum insanları
ender
Åžubat 19th, 2009 - 16:14
dinimizisiyasete bulaştırmayınız o dinisavunan partiler var ya onlar asıl dini kullanıyorlar allah korkusu var diyorsunuz ya inanmam onlar asıl yiyici..
atakan
Åžubat 19th, 2009 - 22:44
slm herkese şnu söylemek isterim ben istanbullu değilim ama olsaydım kesinlikle oyum kadir topbaş ve ekibine olurdu yaptıkları ortada medya ve kılıçdaroğlu kendilerini ne kadar paralarsa paralasın akp alacaktır türkiyenin artık eski izhniyetlere karnı tok hala gelmiş chp aydın doğan basınını arkasına alıp akp yükleniyor neden kılıçdar oğlu akp nin başarılı yönetimini anlatmaz şaşarım kısacası benim aydın doğan la işbirliği yapan adamlara inancım yok kimsede inanmasın kılıçdaroğluna o aydın doğan ve kanal d starın kuklasıdır kusura bakmasın kazanamayacakta bunu örece
uÄŸur
Åžubat 19th, 2009 - 23:09
arkadaÅŸlar ben izmirde yaÅŸayan bir vatandaÅŸ olarak tabiki AZİZ KOCAOÄžLU’na oyumu vereceÄŸim. çünkü kendisinin taha bey den daha iyi bir yönetici ve daha dürüst biri olduÄŸuna inanıyorum ayrıca madem ki sayın baÅŸbakan bize gavur izmirliler diyor o zaman biz de izmir belediyesini onun partisine asla kaptırmayacağız. biz laik ve demokrat insanlarız aydınlık türkiyenin kalesiyiz. izmire gelirseniz diÄŸer illerdeki baskının olmadığını görür ve fark edersiniz. istanbulda da hemÅŸehrim sayın KEMAL KILIÇDAROÄžLU na baÅŸarılar diliyorum. keÅŸke TÜRK siyasetinde dokunulmazlık kalksada iÅŸte o zaman halkımız ne yanlışlar yaptığını anlasa… bu kadar kör olmayalım ne olur… ATA’mıza yakışır gençler ve yetiÅŸkinler olalım ilerlemeye çalışalım.ortaçaÄŸ dönemini ülkemize yaÅŸatmayalım. artık uyanalım ey TÜRKİYEM.yetmez mi bu kadar açlık, yoksulluk, sefalet… birbirimizle kavga etmek bize yakışmıyor sadece gözlerimizin önüne perde koyanları bizi amerikancı hayata mahkum edenleri bizi bağımlı hale getirenleri elimizin tersiyle itelim. uyanın artık nerden dönersek kardır… cebimizden çıkan paralarla sülalesini zengin yapan insanlar, kendi çocukları yakınları için yasa çıkartan yöneticiler dünyada bir tek bizim ülkemizde var. ne diyeyim ki artık bu kadarına bilmiyorum. allah akp yi başımızdan def etsin de en azından toplumlar arası huzurumuz yerine gelsin. ben ne diyeyimki artık. herÅŸey göz önünde….
NİHAL
Åžubat 20th, 2009 - 00:44
biz dini olana değil bu vatan için uğraşana veriyoruz oy.
ya da milleti kandırana değil.gördüm chp nizi.ama türkiye için yaptığı çabalara rağmen haksızlıklara uğryan başbakanımıza dinli olduğu için değil bu vatan için çabaladığı için veriyoruz oy.hem davos ta korkan biz değil onlar olmalı.
muhsin
Åžubat 20th, 2009 - 00:48
artık görün insanlar din kisvesi ardında ne dolaplar çeviriyorlar soyup soğana çeviriyorlar bizse işsizlikten parasızlıktan anamız ağlıyor.bir bakın adamın dürüstlüğüne o kadar konuşması oldu hangisi sizi tatmin etmedi kılçdaroğlu inşallahhhh sen kazanırsın
muhsin
Åžubat 20th, 2009 - 00:51
evet bende deniz baykalı istemiyorum,o harcadı kılıçdaroğlu gibi tertemiz bir insanı ama inşallah istanbul harcamaz,ama bizim milletimiz yine akp yi seçer bu millete böylesi yarar,açlıktan çıkıp birde ağlarlar.sonrada oylarını onlara verirler.diyorum ki arkadaş ortamında ,adamlar gözgöre göre soyuyor diyorum diyorlar ki bana.kim yapmıyorda o kadar olacak vay bizim halimize ki vay
turan
Åžubat 20th, 2009 - 01:17
bazı arkadaşlar yazmışlar akp ye oy verenlere şaşıyorum diye bende diyorumki şu chp ve kılışdaroğlu diyenlere allah akıl versin kılışdaroğlunun ssk karnesi duyduklarımıza göre süper adı pkk ilede geçiyor istanbulgibi bir şehre kılışdaroğlu gibi biri yakışmaz zaten olmuyacakta şu anda doğan medyası balonu şişiririyor balonun altı delik onu görmüyırlar yalan yanlış neyazarlarsa yazsınlar ne söylerlerse söylesinler büyük türk milleti chp nin ve yandaş medyanın cevabını 29 mart akşamı verecek çünkü bunların mayası yalanla yoğrulmuş
ahmet
Åžubat 20th, 2009 - 02:38
ssk yı batıran adam istanbulu hayli hayli batırır
chp ye kurban gerekiyordu deniz baykalın tahtına
(padişahya ondan kimse indiremiyo yerinden mubareği) en yakın kemal onu yemek lazım kurbanda kemal hadi bakalım
Ahmet yılmaz
Åžubat 20th, 2009 - 15:42
KılıçtaroÄŸlu bugüne kadar bir yolsuzluÄŸa bulaÅŸmamış olabilir arkadaÅŸlar AMA UNUTMAYINKİ “HİÇBİR İŞ YAPMAZSANIZ BİŞEY YAPMIÅž OLMAZSINIZ”dolayısıyla bizim köydeki çoban mehmet te ÅŸu gùne kadar bir yolsuÄŸa bulaÅŸmadı onuda KILIÇTAROÄžLUNA YARDIMCI YAPALIM HA NE DERSİNİZ? Mantıklı olalım ltfn (gül dalında chp muhalefette güzeldir)
Ahmet yılmaz
Åžubat 20th, 2009 - 15:58
UYANIN LTFN AK PARTİ İST,ANKARA,LİDERLİĞNİ ÇOKTAN AŞMIŞ ADAMLAR DÜNYA LİDERİ OLMA YOLUNDA ARKADAŞLAR ANLAYIN ARTIK. TÜRKİYE geneli oylarda en az % 70 bekliyorum
Omar
Åžubat 22nd, 2009 - 14:49
eskiyide gördük yeniyide gördük helal olsun sana akp devam et
özkan hasdemir
Åžubat 23rd, 2009 - 17:20
istanbulda seçimi 2 kişi kazanır bence.biri kadir topbaş diğeride deniz baykal.baykala muhalefet edebilecek tek kişiyi bitirdi.istanbulda kazanmasına imkan yok.kılıçdaroğluda demogojiyle kazandığını gaza gelip aday olarak yitirecek.bizede 29 martta söylenecek şarkıyı dinleyip gülmek düşücek.şarkıda u O MAHUR BESTE ÇALAR GÜRSEL TEKİNLE BEN AĞLAŞIRIZ.
fatma
Åžubat 24th, 2009 - 16:57
helal sana ahmet yılmaz valla bayıldım dağdaki çoban benzetmesine ve gül dalında chp muhalefette güzel hahhahaha
tuncay
Åžubat 24th, 2009 - 18:30
ya sasıyorum akp ye laf atanlara chp neki mecliste bı kere sunu yapalım dıye bı onerı vermıslermı ondan dolatı ıstanbulda ankarada bırsey yapamazlar ıkıncı ornek ızmırde ne ypmıslar pıslık goturuyo gorursunuz akp nerdeyse her tarafta 2 katı farkla onde kılıçtar oglu dıyorsunuz yolsuzluklar yenı mı aklına gelmıs o sadece oyları dusunuyo yolsuzluklar onun ıcın onemlı degıl bunu bı dusunsenız anlarsınız
turan
Åžubat 25th, 2009 - 01:03
ahmet yılmaz kardeşim şu çoban işini iyi hatırlattın sağol bizim memlekette onu çobanda yapmazlar çünkü onun ssk karnesi var ssk yı nasıl kurtlara kaptırdıysa koyunlarıda kurtlara kaptırır diye çoban yapmazlar ben ona sahte dosyacı kemal diyorum
ÅŸermin
Åžubat 25th, 2009 - 01:04
yaşadıgımız tüm olumsuzluklara ragmen hala akp diyorsanız pes dogrusu.kemal kılıçtaroglu na yazık baykal sarıgül gibi onuda harcadı yerini alabilecek kişileri harcamasını çok iyi biliyor allah aşkına kendimize gelelim vatanımızı satanlara mallarına mal katanlara dur diyelim şimdi aziz nesine çok daha hak veriyorum koyun olmaktan çıkalım artık kendimize gelelim sonumuz çok kötüye gidiyor son pişmanlık fayda etmez arkadaşlar..
yüksel
Åžubat 25th, 2009 - 12:15
işi bilen kişilerle yapmak her zaman başarı getirmiştir. akp ile devam.
turan
Åžubat 25th, 2009 - 22:50
şermin hanım efendi aziz nesine hak verdiğinizi söylüyorsunuz çnkü aziz nesin kendi düşüncesinde olmayanlar için söylemiştir o kelimeyi ben kendimi kesinlikle o %60 ıniçinde kabul etmiyorum kötüsöz sahibine yakışır ama siz kendinizi o
katagoride görüyorsanız onada birşey diyemem
emre
Åžubat 25th, 2009 - 23:08
ben bu insanların bukadar duyarsız olmasına anlam veremiyorum nedir bu chp ve kılıçdaroğlu düşmanlığı ben bu yaşıma kadar bu şekilde satılan bir türkiye görmedim akp servetine servet kattıkça akp ye oy verenler ne kazanı yor bunu anlamıyorum müslümanmış peh ben ondan daha müslümanım kılıçdaroğlu nedediyse belgesiyle dedi ama siz tutturmuşunuz bir ssk ama belge nerde yok çünkü böyle bir olayda yok bence artık yeter artık dur diyelim arkadaşlar elimizi vicdanımıza koyalım ve kılçdaroğluna oy varelim bu akp rejiminden kurtulalım oylarımızı bölmeyelim
rabia
Åžubat 26th, 2009 - 16:21
Bravo Emre kardeÅŸ… Öyle güzel özetlemiÅŸsin ki; diyecek birÅŸey bırakmamışsın. Her yeri, her ÅŸeyimizi sattılar; topraklarımız bile onun bunun gavuruna satıldı.. Yine de akp diyorlar ya… Helal olsun.. Helal olsun…
tolga tepeci
Åžubat 27th, 2009 - 15:09
arkadaşlar merhaba.Bu vatan bizim bu ülke bizim ve hükümetide yöneten biziz.Biz mi kimiz halkız!evet biz şanlı atalarıyla gurur duyan türk halkıyız.Ama malesef bu şana layık yönetilen bir halk değiliz.Neden?Çünkü biz kurşlara oy satan dini istismar eden kullanan ve dinimiz üzerinden pirim yapan ve malesefki kendi cebindeki parayı çalan bir halkız.İşte arkadaşlar malesef biz böyle bir halkız.Devrim yapamayan bizi yönetmek için başa gelmişlere yön veremeyen olsun böyle gelimiş böylede gider elbet pastadan banada bir dilim düşer diyen bir halkız.AKP diyorsunuz CHP diyorsunuz SAADET diyorsunuz NHP diyorsunuz vs. kim bu ülke için ne yapmış kim bu ülke için bir çivi çakmış soruyorum.Benim öz türk vatandaşı yatırımcım arkadaşlar evet Halis Toprak,Aydın Doğan ve diğerleri bunlardır bu ülkeyi var edercek bunlardır siyasileri iş başına getitecek kafalarına vura vura iş yaptıracak oy diyorsunuz 70 milyon birbirine kitlenip hoooop arkadaş durun siz de kimsiniz benim yaşadıoğım ülkeyi sen değil sende değil işte buuuuu bu vetandaş yönetecek diyen halk varmı?vicdan diyorsunuz hadi koyun elinizi vicdanınıza koyunda bir karar verin.
turan
Åžubat 28th, 2009 - 12:35
bravo emre rabia hanım diyecek birşey bırakmadığını söylüyo ama bence çok eksiğin var aradan yıllar geçtiği içinmi sen bu millet iski olayını unuttu sanıyorsun istanbullu chp den kurtulunaca kurtuldu chp nin belediyeleri ortada izmir 20 yıl önce bugünkü halinden daha iyiydi ben izmiri çok iyi bildiğim için söylüyorum kılışdaroğluna gelince ssk gibi küçük bir kurumu batıran adam istanbul gibi metropol bir şehri 3 günde batırır çıkardığı hangi dosyada mahkeme kararı var baykal elinde bir hafta deniz feneri dosyası salladı dosya almanyadan yeni geldi bu chp nin bütün dosyalrı bunugibi sahte aynı soru kılışdar oğluna yönetilince mahkeme diyor o zaman sende mahkemeye milleti aldatmaya gerek yok 29 mart akşamı tıpış tıpış ankaraya döneceksin
yusuf arslan
Mart 2nd, 2009 - 02:35
sevgili arkadaslarim akp hukemetini hirsizlikla yolsuzluk la ve vatan topraklarini satmak gibi agir ithamlarla sucladiniz .. hadi diyelim oyle akp hukumuti bu saydiklarimizin hepsini yapti diyelim peki chp tek basina iktidar olsaydii ne olacakti hirsizlik 10 katina cikacakti , yolsuzluk alip basini gidecekti, ya turkiye .. TURKIYE YI tamamiyle amerikaya satacaklar yani anlayacaginiz gibi akp hukumetin den baska cikar yolunuz yok ist olayina gelincede k. kilicdarogluna yazik oldu kendi capinda bir sayginligi vardi ama ist gibi metropol bir sehre kazanamayacagini bile bile aday gosterilmesi onun kariyerinin sonunu getirdi deniz baykal kendine rakipo cikabiecek butun adaylari tek tek yok ediyor basta mustafa sarigil olmak uzere diger ilce baskanlarida dahil partiden ihracini yapiyor ..kemal kilicdaroglunun sonuda belli kazanamayinca bi sekilde bahaneler uydurulup partiden ihrac edilecek
osman
Mart 2nd, 2009 - 03:58
oyum kılıçtaroğluna ilçedede bahri sipayiye (bayrampaşa) ben bir mhp li olarak seve seve oyumu vereceğim bunların belediyeleri kaybetmediği takdirde diğer partilerin iktidar şansıda yok zaten belediyelele kendilerini besliyolar o yüzden akılcı yaklaşıyorum kılıçtaroğlu kazanamamış olsada millet vekilliği devam edecek o yüzden bazı küçük beyinlilerin yazmış olduğu baykal rakibini eledi gibi sözler yanlış bu zaten benide ilgilendirmiyor o chp lilerin iç sorunu ben sadece akp nin karşısında şanslı olandan yanayım aynı zamandada kılıçtaroğlunun dürüstlüğünede inanıyorum
toygun
Mart 2nd, 2009 - 23:02
osmanbey kardeşim sorum sana mhp li olarak oyum kılışdaroğluna diyorsun eğer doğru söylüyorsan buna inanmak bile istemiyorum bu senin söylemine karşı kısa bir hatırlatma yapayım zamanın adalet bakanı mahmet moğultay bakanlığı döneminde 5000 tane hakim savcı atdığı kendine sorulunca ne yani faşistlerimi atasaydım demiştir ondan dolayı yaşın kaç bilmiyorum ama sizin gibi mhp lileri görünce 45 yıllıkmhp li olarak beni üzüyor acaba kellesini kessen bir chp li mhp ye oy verirmi ben istanbulda yaşamıyorum senin oyunda beni ilgilendirmiyor fakat kılışdaroğlunun ve chp nin avukatlığını yaptığına göre ya bir çıkarın var yada mhp li değilsin
ERKAN
Mart 3rd, 2009 - 14:13
kadir topbaÅŸ kazanir kemale yazık olur …….
ali
Mart 5th, 2009 - 18:16
niye oy veriyoz akp ye biliyonuzmu sizin gibi hırsızlardan korusun bu ulkeyi diye yalancı chp hırsız chp yolsuz chp sen boşver seçimi cehheneme hazırlan
ggfhg
Mart 5th, 2009 - 22:26
akp end topbaÅŸ
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:33
Kemal kazanır ……….
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:34
Karayalçın kazanır
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:34
KEDİDİR….
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:39
ANLAMADIN DİMİ ALİ AKLIN YETMEDİ DİMİ….
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:41
ALİ BİLİYONUSMU DEĞİL BİLİYORMUSUNUZ ÖĞREN ,ÖĞRENMENİN YAŞI YOK ALİ ANLADINMI ALİ??????
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 00:44
MELEK ALİ VERİYOZ DEĞİL,VERİYORUZ.ANLANDINMI ALİ??????
TUNCAY
Mart 7th, 2009 - 15:18
SAYIN YUSUF ASLAN yukarıdaki yorumunuzu okudum, evet AKP özelleÅŸtirme kisvesi altında TÜRK TELEKOM,TEKEL, BÜTÜN LİMANLARI,ANTALYAYI,BODRUMU,TÜPRAÅž,PETROL OFİSİ,MARMARİSİ çoÄŸu yahudi kökenli sahipli ÅŸirketlere satmıştır,bunlar satış deÄŸil yok pahasına peÅŸkeÅŸ çekmektir araÅŸtırmanı diliyorumki gerçekleri kendin daha iyi anla,CHP için yaptığın eleÅŸtirilere katılamıyorum çünkü 60 yıldır iktidara getimiyoruz,onları cumhuriyeti kurup bizi medenileÅŸtirmek istediklerinden ,osmanlının bütün borcunu ödeyip bizi sömürülmekten kurtardıkları için suçluyoruz…….
burcu
Mart 8th, 2009 - 15:45
rakadaslar bu kadar geri olmayın ya sımdı kadır topbas ne yaptıkı bundan sonra ne yapsın paraları sömürür o kadar sızlerde paralarınızı sömürtmeye razısınız galiba
püüüüff
Mart 8th, 2009 - 22:00
kardeşinin yolsuzluklarına cavap veremeyen kıloğlu ahmedin oğlu mehmedin kızının sözde yolsuzluklarını önünüze seriyor sizde guzelce yiyor bide adamı dürüstlük abidesi yapıyorsunuz başımıza
zeyno
Mart 8th, 2009 - 23:07
kılıçdaroğlu gibi adam buldunz da daha ne istiyorsunuz eyyyyyyyy istanbul
toygun
Mart 9th, 2009 - 01:09
rabia kardeşim eğer istanbulda yaşıyorsan kadir topbaşın yaptıkları bariz bir şekilde gözle görülüyor eğer sen göremiyorsan lütfen kaliteli bir gözlük takı ver kılışdaroğlunuda baykal harcadıgibi gözüküyor istanbul için fazla heveslenmeyın sonuç belli
toygun
Mart 9th, 2009 - 01:14
rabia özür dilerim yazım burcu içindi isimlerl karışdırdım
vatansever
Mart 9th, 2009 - 15:56
Kerem Serhat isimli kardeÅŸimiz bakın bu sitenin baÅŸka bir sayfasında ne yorum yapmış aynen aktarıyorum; “Akp 6 yılda bu ülkeye tek bir çivi çakmamıştır.IMF ye borcu bilmem kaç liraya düşürdük diyorlar.Ülkenin o kadar Kurumunu satarsan o parayla düşürürsün bu kadar basit.R.T.ErdoÄŸan bu ülkede yoksulluÄŸa,yolsuzluÄŸa,açlığa zerre kadar ilaç olacak hangi icraatı yapmıştır acaba? 6 yıl boyunca yaptığı en önemli icraat altı sıfırı paradan silmek ve Nazım Hikmeti vatandaÅŸlığa yeniden kabul etmek.!!! Bu adam küresel sermayenin piyonudur ve küresel emperyalizmin bir aktörüdür.Bu sayede bütün medyada hakkında en ufak bir olumsuz haber yapılmamakta tam tersine herÅŸey güllük gülistanlık gösterilmektedir. Bu sayede Tv den izlediÄŸi kadarıyla düşünme yeteneÄŸi olan benim cahil halkım için bir kahraman olması çok normaldir.AKP nin aldığı Oyların % 90 nı eÄŸitimsiz insanların oylarıdır.Bunun tek sebebide Tv izleyip ikna olan bu insanları kandırmanın kolay olmasıdır.Küresel emperyalizmin uÅŸağı medyamız gerçekleri yansıtmadıkça Akp belası bu ülkeyi doÄŸÄŸramaya devam edecektir ne yazıkki…” Alnından öpüyorum…! Bundan daha açık anlatılamazdı… Gerçi kör yine kördür ama, belki birilerinin kafasına DANK! eder…
cuma
Mart 9th, 2009 - 23:22
ben kemal kılıçtaroglu diyorum çünkü aldı kaçtı partisinden ancak kemal abi gibi dürüst siyasetci hesap sora bilir olnardan bu istanbula kılıçtaroglu yakışır çalmaz çırpmaz yandaş beslemez bizim başkanımız sonuna kadar destekliyorum
TUNCAY
Mart 10th, 2009 - 00:06
kemal kazanır
TUNCAY
Mart 10th, 2009 - 00:08
YÜZDE 37 KEMAL YÜZDE 34 KADİR YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE KADİR SANA GÜLE GÜLE
TUNCAY
Mart 10th, 2009 - 00:08
AİLEDEN KEMALE 120 OY
turan
Mart 10th, 2009 - 00:26
ya tuncay sen çok rüyalar görmüşe benziyorsun 120 değil 1200000 oyda verseniz boşuna heveslenmeyin sonuç belli 29 mart akşamı üzüleceksiniz ama napalım yapıcak birşey yok kemo tıpış tıpış ankaraya dönecek o senin yukardaki anketleri doğan grumu yatı
püüüüff
Mart 10th, 2009 - 11:01
kemal kıloğlu ssk nın başındaken teror orgutu mensuplarını işe almış ve ssk nın başında bulundugu muddedte ssk hep zarar etmiş kardeşi yolsuzlukla mahkemede yargılanmış ceza almış ama tabi kemal kıloğlu cuların bunlardan haberi yok cunki onlar doğan grubunun kanallarından baska kanal izlemez dogan grubunun gazetelerinden baska gazete okumaz.
vatansever
Mart 10th, 2009 - 12:47
-mış, -muÅŸ… bu ne ya? Ondan bundan duyduÄŸunu yazıp çamur atmakla olmuyor kardeÅŸ… Adam gerçekleri delilleriyle sunuyor, siz nasıl görmezden gelip onu yap-mış, bunu yap-mış diyorsunuz. DoÄŸru mu bu?
püüüüff
Mart 10th, 2009 - 16:12
1. si mış ve miş ekini nerde kullanıldıgını öğren. 2. si dediğim gibi dogan medyasından baska medyaları takip etseydin dediklerimi belgelerle ispat ettiklerini görürdün. ssk nın basındaken teror orgutu mensuplarını işe almış belgelerle yayınlandı! ssk nın basındaken ssk hep zarar etmiş belgelerle yayınlandı! kardeşi yolsuzlukla yargılanıp ceza almış belgelerle yayınlandı! hatta bu soru kemal kıloğluna bir gazeteci tarafından soruldu ve kemal kıloğlunun verdiği yanıt (İNSAN TERTEMİZ YOLDA YURURKEN AYAGINA CAMUR DEYMESİNİ İSTEMEZ) yani kardeşimin yolsuzluğunla beni kirletmeyin demek istedi. bencede kişilerler kendinden sorumludur verdiği yanıt dogru ama. nedense kendisi ahmedin kızı mehmedin oğlunun sözde yolsuzluklarını gundeme getirmekle meşhur olan bi kişidi! tabi yoğurtcu kendi yoğurdum ekşi demez. dediğim gibi dogan grubu dışında baska kanalları izlesedin bunları gorurdun. dogan grubu bunları yayınlamaz cunki akpnin dogan medyasının musluklarını kapadıgından beri chp yanlısı oldular 1 sene onceye kadar akp yi overlerdi. senin dogan grubunda izlediğin yayınlarıda akpli medya yayınlamaz:)herşey cıkar meselesi
!!!!!!
Mart 10th, 2009 - 19:25
fazla değil bundan bir kac ay evvel tum tv lerde bir olay yayınlanmıştı neydi o olay? vatandaşın biri chp li bir millet vekiline hacca gidicem demişti o chpli millet vekilide ne yapıcaksın hacca gidip MUHAMMEDİMİ! gorucen paranı arablaramı yedirceksin demişti. ve o millet vekili şu an hala chp millet vekili! ve ne yazıkki bu olaya chp den bir tepiki bile gelmemişti! bunu diyen adama sorsan dinin ne diye muslumanım der. baykalada sorsan oda muslumanım der. hangi musluman peygamber efendisine tovbe haşa MUHAMMED! diye bilir? hangi musluman farz olan hac ibadetine arablara para yedirme olarak nitelendirebilir? bunların cevaplarını verin chp li MÜSLÜMAN arkadaşlar
Ersin
Mart 10th, 2009 - 21:01
oyyyy…. canlarIm benim. NasIl da AKP kaybetsin diye ugrasanlar var….. icim cIz etti valla….. HalbukiM, 2002 2004 2007 CaHaPa MaHaPa veya XP, hepsine ve her birine ba$ta halk sonra da AKP $AMARLARI INDIRDI….. yaw canlarIm benim…. siz ne yenilmeye doymaz gurescilersiniz boyle?!?! Bir $AMARRRR da 2009 Mart sonunda yiyeceksiniz, ama sizi tanIyorum ben…. siz uslanmayacaksInIz…..
KK (ismi gibi) kaybedecek, konustugunda dinletemeyen, estiginde gurleyemeyen ve KagIthane’yi dogru durust telaffuz edemeyen birisi ISTEDIGINIZ KADAR Kanal D, Ztar, Kanal E veya Kanal Z’ye cIksIn, Istanbullu’nun fikri degismez. AKP ile YOLA DEVAM.
TUNCAY
Mart 11th, 2009 - 00:37
PÜÜÜFF sana katılıyorum ssk yı bir daha araÅŸtır ,ssk bir ticarethane deÄŸildir kar zarar hesabı yaparak vergi vermez,senin zihniyetin sayesinde bu hallerre düştü,aklın yeterse anlatacaklarımı oku ,araÅŸtır ama ciddi biçimde öğren bol keseden baÅŸkalarının söyledikleri ile konuÅŸma.SSK nın paralarını hani o demokrat parti varya MENDERES yani senin zihniyetin istimlak yapıyorum diye 1950 lerde yandaÅŸlarına peÅŸkeÅŸ çekti o günlerden beri işçilerin paraları onların kursaklarına dizildi, hala öbür tarafta hesabı veremiyorlar,bir VATAN CADDESİ açıcam diye götürdüklerinin hesabını veremezler.SSKyı iÅŸte ögün mahfettiler dünyada bütün sigorta ÅŸirket fonları en büyük sermaye birikimine sahipken senin zihniyetin sayesinde SSK bu hallere düştü ARAÅžTIR……AYRICA TEKELİ,TÜPRAÅžI,TÜRK TELEKOMU,ÅžEKER FABRİKALARINI,LİMANLARI,BODRUMU,MARMARİSİ,ANTALYAYI KİMLERE SATTINIZ YANİ PEÅžKEÅž ÇEKTİNİZ BOL KESEDEN ATMA YAZMAYI BİLDİĞİNE GÖRE OKUYABİLİYORSUNDUR ARAÅžTIR YANİ OKU………….SOR ……ÖĞREN…….
TUNCAY
Mart 11th, 2009 - 00:43
DÜRÜST,ÅžEFFAH,ÇALIÅžKAN BAÅžKAN KEMAL KILIÇDAROÄžLU KAZANIR HERKES BİLDİĞİ İŞİ YAPACAK YANİ KADİR TOPBAÅž SAHİBİ OLDUÄžU MUHALLEBİCİDE GİDİP SARAY MUHALLEBİSİ YAPACAK…..
vatansever
Mart 11th, 2009 - 10:43
akpye oy vermeye devam edin lütfen, lütfen akpye oy verin arkadaÅŸlar seçimlerden sonra göreceksiniz madalyonun arka yüzünü; satılacak biÅŸey kalmadı memlekette, ülkemiz gittikçe batıyor, herÅŸey güllük gülistanlık gösteriliyor. Ben istiyorum ki yine akp alsın ülke iyice batsın-hiç olmazsa yeni gelen iktidara sizin yüzünüzden ülke battı diye iftira atamazlar çünkü onlar bu hale getirdi vatanımızı.. Lütfen oylar akpye…
püüüüff
Mart 11th, 2009 - 11:57
tuncay siz ataturkun mirasını yemeye devam edin. meydanlarda genciz gucluyuz ataturkcuyuz demeye devam edin. zerre kadar ataturkcu olmadığınızı düşünen bir insan anlar. mustafa kemal bu ulke için hayırlı işler yaparak ataturk olmuştur. senin deniz baykalın ve kemal kıloğlun bu ulke için hayırlı bi iş yapmak istiyorlarsa yapacakları ilk şey siyasetten elini ayagını cekmeleridir. ülkenin önünü kuru gürültü yaparak tıkadıkları yeter. dünya siyaseti tarihinde bu kadar seçim kaybetipte hala parti başkanı olan kac siyasetçi var? erdoğanın dediği gibi bulundukları mevkiği padişahlık sananlar siyasetçi değildir. ataturkun kurduğu cumhuriyetde koltuk sevdalıların peşinden gitmeye devam edin sözde ataturkçüler! menderes için dediklerinede çocuklar güler. öteki tarafa arada gidip geliyorsun her halde hesabını vermedi diyorsun. yakında şehliğini ilan edersin sen
püüüüff
Mart 11th, 2009 - 15:56
dunyadaki ekonomik krizi ÅŸimdiki hükümete maal eden geri kafalı zihniyetmi bu ülkeyi yönetisin? yandaÅŸ medyası doÄŸan haberle krize zil takıp oynayanlarmı bu ülkeyi yönetsin? geçen sene ekim ayı kanal d ana haber akmerkeze bir haberci göndermiÅŸ günlerden pazartesi saat 6 suları akmerkezin boÅŸ oluÅŸu gösteriliyor…..muhabir ordaki dükkanlardan birinin sahibine soruyor ülkede kriz var sizi nasıl etkiledi? dükkan sahibi yanıtlıyor… bizim iÅŸlerimiz gayet iyi bi gerileme yok… hemen haberci mikrofonu geri cekiyor tabi istediÄŸi yanıtı alamadı oysaki bu haberin amacı ülede kriz var havası estirip halkın ülkenin gidiÅŸatı konusunda paniÄŸe kapılıp insanları harcamalarını kıstırıp krizi tırmandırmak… tabi krizin sorumlusu hükümet olacak ve akp oy kaybına uÄŸrayacak bu krizden karlı cıkacak olan kimler muslukları kesilen doÄŸan grubu ve diÄŸer partiler… kimse unutmasın bu kriz amerikada cıkmış olup tüm dünyaya yayılmıştır akp bu krize yeterince tedbir almamıştır doÄŸru.. ama bu krizi bu kadar tırmandıran medyadır kriz turkiyeye gelmeden aylar önce kriz bizede gelcek diyip halkı korkuya kapılmasına yol acıp insanların harcamalarını kısmasına sebeb oldular tüketim düşünce üretimde azaldı üretim olmayınca insanlar iÅŸlerin bir bir cıkartıldı… ve kriz tüm dünyada oldugu için yabancı ülkelerinde türkiyeden aldığı mallarda az aldı sonucu gene iÅŸten cıkarmalar… bu krize zil takıp oynayan bu krizden faydanlanmak isteyen siyasetçi ve medyayamı destek olalım?
übeyt tellioğlu
Mart 11th, 2009 - 16:18
googledan büyük aile yazmanızı rice edrim gerçekten cevdet tellioğlu bu mevkiyi hakediyor
cüneyt tellioğlu
Mart 11th, 2009 - 16:21
büyük birlik partisi büyük projelerin partisi cevdet tellioğlu
bilal tellioÄŸlu
Mart 11th, 2009 - 16:22
cevdet tellioğluna oylarınızı bekliyoruz
hakan
Mart 11th, 2009 - 18:30
üniversite kapısı önünde vebalı muhamelesi yaptıkları başörtülülere seçim zamanı rozetler takıp onların başörtüsü altında seçime giren iki yüzlü insanlara güvenipte ülkeyi emanet eden zekaya şaşarım
TUNCAY
Mart 11th, 2009 - 22:46
püüüff yavaÅŸ yavaÅŸ doÄŸruları görüyorsun ama yine araÅŸtırmadan beylik laflar ediyorsun,senin bu ülke için benden farklı düşünmediÄŸini görüyorum ve buna seviniyorum akmerkeze gelince orası türkiyenin bir uç noktası halkın ekmeÄŸine,aşına bakalım ben düne kadar bir iÅŸ verendim hem de sayın baÅŸbakanın oÄŸlunun mesleÄŸinden benimde bir gemiciÄŸim vardı.AMA ŞİMDİ YOK tabiki iÅŸ verdiÄŸim insanlarda ÅŸu an iÅŸsiz.YANİ AÄžAÇ KAVUÄžUNDAN ÇIKMADIM sana söylemek istediÄŸim bu ülkede 30 yıldır ticaret yapan bir insan olarak inan bu kadar iÅŸ bilmez, kadrosuz insanlar ordusu görmedim,senin anlayacağın ekonomi kurmayı diye iki çocuÄŸun eline kaldık,günü birlik siyasetlerle ülke yönetilmez kararlı olursun dün baÅŸbakan bir mitingde bana ne borsa düşmüşse diyor, borsada benim param yok diyor,O borsa türkiyenin serveti kendisi tabiki yükte hafif pahada ağır yatırım yapıyor(ALTIN) ,YANİ ÇIKARICAÄžIMIZ SONUÇ ÅžU OLMALI İYİ ARAÅžTIRALIM,HURAFELERİ BIRAKALIM VE BU ÜLKE İÇİN ÅžU AN EN İYİ NE YAPABİLİRİZ?TABİKİ SEN EÄžER AKP NİN HAVUZUNA ORTAK DEĞİLSEN BU YAZDIKLARIM GEÇERLİ EÄžER O CEMAATA ÜYE İSEN SENİN TUZUN KURUDUR,OZAMAN BU YAZDIKLARIM SANA DEĞİL.BU ARADA PETROL OFİSİNİ DOÄžAN GRUBUNA KİM VERDİ? TÜRK TELEKOMU ÖĞERE KİM VERDİ?BANKALARI YABANCLARA KİM SATTI ? ÅžEKER FABRİKALARI NEREDE?LİMANLARI KİM SATTI?TÜPRAÅžA NE OLDU? IRAKTA ÖLENLERİN SORUMLUSU KİM?UÇAKLAR NEREDEN KALKTI?BODRUMU,MARMARİSİ,ANTALYAYI KİM SATTI? BUNLARIN CEVAPLARINI AKLI SELİM DÜŞÜN EÄžER ORTAK DEĞİLSEN TABİİ…….
TUNCAY
Mart 11th, 2009 - 23:01
KEMAL KILIÇDAROĞLU KAZANIR
püüüüff
Mart 11th, 2009 - 23:52
petrol ofisi doÄŸan grubuna verildiÄŸinde dsp mhp anap hükümeti vardı ve dogan grubu petrol ofisine verdiÄŸi paranın tamamını devlet bankasından kredi alarak ödemiÅŸti yani devletin parasıyla devlete ait iÅŸletmeyi satın almışdı. o satılan bankaların hepside batık bankalar o bankalar içinde senin dürüst adam dediÄŸin kemal kıloÄŸlunun zihniyetindeki suleyman demirelin yeÄŸenininde kurup milletin parasını batırdığı bankada vardı. ve beni kendinle kıyaslama ben her medyayı takip ederim sana basından beri ne dedim dogan grubu dışındaki haberleri takip etseydin kemal kıloÄŸlunu burda ovmezdin bu gece hem kanal d hem star hemde samanyolunu izledim samanyolunda bir haber yayınlandı kemal kıloÄŸlu istanbulda su cok pahalı gelince fiyatını düşürcem dedi habercinin biri suyun metre küpü ne kadar dedi kıloÄŸlu cevaplayamadı yanındakilerde cevaplayamadı suyun fiyatını bilemeyen bir insan suyun pahalı oldugu hakkında bir fikir nasıl beyan edebilir? buna cevap ver! popilizim uÄŸruna ezbere ettiÄŸi lafın altında kalan bir insanamı emanet edicez bu istanbulu? birde ÅŸunu demiÅŸtim kardeÅŸi yolsuzlukla yargılanıp ceza almış belgelerle yayınlandı! hatta bu soru kemal kıloÄŸluna bir gazeteci tarafından soruldu ve kemal kıloÄŸlunun verdiÄŸi yanıt (İNSAN TERTEMİZ YOLDA YURURKEN AYAGINA CAMUR DEYMESİNİ İSTEMEZ) yani kardeÅŸimin yolsuzluÄŸunla beni kirletmeyin demek istedi. bencede kiÅŸilerler kendinden sorumludur verdiÄŸi yanıt dogru ama. nedense kendisi ahmedin kızı mehmedin oÄŸlunun sözde yolsuzluklarını gundeme getirmekle meÅŸhur olan bi kiÅŸidi! tabi yoÄŸurtcu kendi yoÄŸurdum ekÅŸi demez. sen bu haberede uydurma dersin samanyolunda mahkeme belgesiyle buda ispatlandı. ama sen dogan grbundan baska medyaya itimad edip izlemezsin çünki senin gözün kapalı inandıgın kıloÄŸunu dogan grubundan baska öven yok! benim tüm yazılarımı okudusan ben akp yi övmedim dürüstlerde demedin ama sen kemal gelicek yolsuzluklar bitcek diyorsun rakip partililerin yaptığı yolsuzlukları göstermekle kendi yaptığı kendinden olanları göstermek arasında dünya kadar fark var kemal kıloÄŸluda kardeÅŸinin yolsuzluÄŸuna verdiÄŸi cevapla kendisininde fos oldugunu gösterdi tabi gözüne at nalı takanlar göremez.. benim düşüncemide diyim… her partinin farklı düşünceleri vardır söylem itibariyle kimi saÄŸ kimi sol sonuç olarak hepsi tek amaç için vardır ye kürküm ye! boÅŸa kıloÄŸlu gelicek yolsuzluklar bitcek diye kendinizi kandırmayın kıloÄŸlu da herkez gibi yicek buna şüphem yok önemli olan ÅŸimdikiler gibi hizmet edebilcekmi kıloÄŸlunda ne yazıkki o kafa yok projeside yok anca yolsuzluk deyip dolaşıyor kendiside yolsuz kalmış yolunu bulmak istiyor..sonuç olarak hepsi yolunu bulucaksa ben yapılan hizmete bakarım suyun fiyatından haberi olmayıp su pahalı baskan olunca suyu düşürcem diyen popilizim meraklası bilgisiz bir insana bu istanbulu emanet etmektense bilgili insan emanet ederim..
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 00:24
Beni zorluyorsun yukarıdaki sözlerim sana deÄŸil yazımı iyi okursan , ben samanyolu izlemem çünkü ümmet deÄŸilim, ben bir bireyim aklımla yol alırım tarikatlarla deÄŸil….
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 00:26
KEMAL KESİN KAZANIR…..
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 00:30
Her kes bildiÄŸi iÅŸi yapacak…KADİR TOPBAÅž sahibi olduÄŸu saray muhallebicisine geçecek saray muhallebisi yapacak bizde afiyetle yiyeceÄŸiz.Yalnız FİYATLAR biraz yüksek onun için herkesi çağıramıyorum özür………
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 00:57
İNANIN çok güzel yapıyorlar saray muhallebisini,ben haftanın birkaç günü gidiyorum,bak doÄŸruya doÄŸru hakkını veriyorum ama İBB YİDE ÇOK İYİ BİLİYORUM BAKIN OKUYUN ,BEDRETTİN DALAN VARYA HANİ ŞİMDİ ARANIYOR ONUN BAÅžKANLIÄžI SIRASINDA KENDİSİYLE TANIÅžTIM O DÖNEMDE İSKİ BÜTÇESİ CILIZ ADAM DÜNYA BANKASINDAN HEYETLERİ GETİRTTİ VE İSTANBULUN 100 KM SAHİL ÅžERİDİNE İRSALİYE HATTI DÖŞENMESİ İÇİN PROJELERİ HAZIRLATTI ZAMANIN İSKİ GM ATOM DAMALI DÜNYA BANKASINDAN GELEN KİŞİLER SORDULAR,NE KADARI YAPILI CEVAP SIFIR ÅžAÅžIRDILAR KAÇ TANE DEJARÅžINIZ VAR KAÇ TANE ARITMANIZ CEVAP SIFIR VE BU ADAMLAR BU PROJELERİN YÜZDE 40 INI O DÖNEMDE BİTİRDİLER,ISTIRANCA DERELERİNDEN SU PROJESİNİ O ZAMAN DSİ İLE BERABER DEBİ ÖLÇÜMLERİ YAPILARAK PROJELENDİRDİLER, O BEYENMEDİĞİN SİVAS LI DOKTOR PROJEYİ UYGULADI VE İSTANBULUN SU SORUNUNA ÇARE BULDULAR,İSKİNİN BÜTÇESİNİ TAM 100 MİSLİ BÜYÜTTÜLER SONRA BU ARKADAÅžLAR BİR VAKIF KURDULAR NE İÇİN EĞİTİM İÇİN İSTEK VAKFI ,YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ,ATATÜRKÇÜ GENÇLİK YETİŞTİRDİLER,SONRA FAZLA BURSLU ÖĞRENCİ OKUTTUKLARI İÇİN HAKLARINDA SORUÅžTURMA AÇILDI….merak ediyorsanız yazın doktorun ve imamım dönemlerinide anlatayım püüüff…
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:05
Hadi anlat iskinin beyoÄŸlundan aksaraya gidiÅŸi diriliÅŸi,GÜNEY HALİÇ PROJESİ,YENİKAPI DEÅžARÅž,MODA,DRAGOS DEÅžARÅž,BOSTANCI SAHİL YOLLARI,İRSALİYEHATLARI,ÜSKÜDAR SAHİL YOLU İRSALİYE HATTI,DERE ISLAHLARI ,MARMARIYI LAHAMDAN,HALİÇİ BATAKLIKTAN KURTARDILAR …..
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:07
Yani anlayın kulaktan dolmayla,samonyolu seyretmekle olmaz yaÅŸayacaksın ,bileceksin,anlatacaksın….
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:15
İRSALİYE HATTI :sahil şeridine döşenen DSİ TUZLA,YÜKSEL İNŞAAT TUZLA fabrikalarında üretilen beton 3mt çapındaki boruların birbirine geçerek bütün istanbulu saran 100km hat ARITMA:Bu hat boyunca belli noktalarda pis suyu arıtan tesis DEŞARJ:Arıtma tesislerinden denize açığa aypılan hat arıtılmış suyu denize vermek için.
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:20
SUYUN FİYATINA GELİNCE O DÖNEMİN TAM 10 KATI DOLAR BAZINDA KEMAL BİLMEMEKTE HAKLI FİYAT SABİT DEĞİL KULLANIMA GÖRE ÇARPANI BİLGİSAYAR HESAP EDİYOR.ARTIK BİLİYORSUN İLK DEFA İSKİ FAT AYLIK GELMEYE BAÅžLADI İNSANLAR KALDIRACI ANLAMASIN DİYE ÇÜNKÜ BUNLARI DOYURAMASSIN….
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:32
Bu arada batık bankalar tamamen BDDK GÖZETİMİNDE TMSF ye devroldu,eski adı birleÅŸik yat bankası ÅŸimdiki adı FON YÖNETİMİ BANKASI ÖĞRENİN satılan bankalar sermayeli güçlü bankalarımız,akbank,garanti,finans,oyak vs…BUNLARIN TMSF yi soktuÄŸu durumu bir görsen iÅŸler acısı geldikleri günden beri kurumu geçirdikleri binanın tuvaletini halledemediler,trilyonlar harcadılar .ADRES:ESKİ TOPRAKBANK BİNASI ARÅžTIR
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:33
MERAK EDERSEN SANA THY yi anlatayım neler yaptılar.
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 01:39
İETT DEN UÇAK ATÖLYESİNE ADAMLARI YERLEÅžTİRDİLER KURUMUN TRİLYONLAR HARCAYIP YETİŞTİRDİĞİ İNSANLARI (bir teknisyen yetiÅŸmesi için ABD de an az 6 ay eÄŸitim görür)kurum oraya para öder,hepsini emekli ettiler.Durum içler acısı…APRONDA DEVE KESENİ İYİ TANIRIM ŞÜKRÜ UÇAK MÜHENDİSİ İNGİLİZCEYİ YENİ ÖĞRENİYOR ….İCADİYELİ ÜSKÜDAR TARİKATTAN
ali
Mart 12th, 2009 - 02:34
oyumuz KILIÇDAROÄžLU’na. KILIÇDAROÄžLU İstanbul’a yakışır bir belediye baÅŸkanı !!
püüüüff
Mart 12th, 2009 - 11:58
püüüüff
Mart 12th, 2009 - 12:01
Kemal Sunal filmleri Chp dönemini anlatıyor,
-Tüp yok varsa bile (100 lerce tüp kuyruğu)
-Elektrik kesik onun yerine (Gaz lambası) gaz varsa tabi
-Çöp arabası ilçelerde yok heryerde çöp, pislik dolu
-sular kesik, dışarıdan doldurma
-Ekmek yok varsa bile ekmek kuyruÄŸu
-Kömürü gören cennetlik kömür yok millet odun kırıyor
Kemal Sunal filmlerini izleyin Chp belediye baÅŸkanı istanbulu o hale getirmiÅŸti. İnsan kolay unutur biraz düşününde ‘ Neydik Ne olduk deyin..
29 marta kadar by
özlem
Mart 12th, 2009 - 12:23
kemal kılıçtar ogluna inanmıyosanız bi kere daha akpye verin 5 yıl daha açlık işsizlik sınırına mahküm etsin tayip
TUNCAY
Mart 12th, 2009 - 13:10
Bırak rah KEMAL Sunalı ÅŸimdi recep zamanı maganda zamanı, ceketin kol boyunu bilmeyenlerin zamanı haydi hepiniz mahalle kursuna güle,güle………
adalet
Mart 12th, 2009 - 13:12
s.a kadır topbas bey kılıcdarogluna yarı yarıya fark atacak arkadaslar haberınız olsun bosuna yorulmayın oyunuzu zıyan etmeyın chp verıpte
tuncay
Mart 12th, 2009 - 22:31
SLM MİLLET KIBRISI SATAMAK İSTEYEN RUMLARA DA TOPRAK VERELİM DİYEN ? VE SATMAK İSTİYEN VE ANNANIDA ALGİT DİYEN BİR İŞCİYE DAYILIK YAPMADİYEN VE TUTUKLATAN ?VE YOLSUZ LUK YAPAN HIRSIZLIK YAPAN BİR ANLAYİŞA VE VE BÖLÜCÜLÜM YAPAN ALEVİ SÜNİ VE LAZ VE KÜRT AYRIMIYAPAN BİR ANLAYİŞİN YANİ (RTE )AKP Yİ SAN DIGA GÖMMENİN ZAMANI ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN BEN MÜSLÜMANIM DİYEN MİLLETİMİZE SESLENMKEDEYİM İCİNİZ DE ALLAH VE BİRAZCIK OLSUN BEN MÜSLÜMANIM DİYEN GARDAŞLAR VE BACILAR VE BÜYÜK LERİMİZE SESLENİYORUM (??AKP) ?BU TARİHDEN SİLMENİN ZAMANI ELBİRLİGİYLEN BEN( ÇEKME KÖYDEN) SARIGAZİDEN ?GEÇLİK ADIM TUNCAYVE DİYER SİYASİ PARTİLERE SESLENİYORUM SİZ DİYORSUNUZ YA BİRLİKDEN KUVET DOGAR HADİ BAKALIM EŞİTLİK Gİ ŞİM Dİ YAPMANIJ ZAMANI DİYARUM DESDEGE İHTİYACI VAR CHP NİN????SAYGILAR
Hasan
Mart 13th, 2009 - 02:28
Ben bu chplileri anlamiyom ya simdiye dek ne yaptiniz ben sizin birsey yaptigini görmüyorum. bana deyinki türkiyenin biryerine birsey yaptik bir eser birakdik ne bilem ya bir yol yaptik. Sanki chpnin zamaninda ac degildik cok doyuyorduk ya. Birakin ya chpyi gene AKP
BONCUK
Mart 13th, 2009 - 21:12
AKP VE AKP YANDASLARI ALTI YIL ÖNCEKİ MAL VARLIKLARI VE ŞİMDİK Kİ MAL VARLIKLARINI,AÇIKLASINLAR HERSEY ORTAYA CIKAR… DEVR ALDIKLARI İÇ VE DIÅž BORCLARI VEDE ŞİMDİKİ İÇ VE DIÅž BORCLARI ACIKLASINLAR…..YETER ARTIK DESTEKLEDİGİNİZ AKP Yİ TÜRKİYE ‘Yİ SOYUP SOÄžANA ÇEVİRDİLER….
hakkı
Mart 14th, 2009 - 03:01
üniversite kapısı önünde vebalı muhamelesi yaptıkları başörtülülere seçim zamanı rozetler takıp onların başörtüsü altında seçime giren iki yüzlü insanlara güvenipte ülkeyi emanet eden zekaya şaşarım<<<<<<
okan
Mart 14th, 2009 - 19:53
herkes erken ötüyo akp alır die..size söyliyim iyi okuyun chp alıyor ve erken seçime gidiliyor…
buse
Mart 14th, 2009 - 21:37
Ben sadece diyorumki hayırlısı kimse o kazansın ve başımıza geçsin.Şunuda bileleim ki hayırlı olanlar çalışan insanlardır.
İstanbulun başına AKP geçerse dindar adam namaz kılıyo demeyin ALLAH ne isterse o olur.Başımıza kim geçerse adam gibi adam olsun yeter
hakkı
Mart 15th, 2009 - 01:31
chp hac ibadetine ve efendimize hakaretleri http://www.youtube.com/watch?v=Oz5aKvpVW8M&feature=related
mesut
Mart 16th, 2009 - 23:45
yeter bıktık artık çalıp çalıp imanlıyız demelerinden.baykala iyidir
demiyorum gitsin fakat kılıçdaroğlu dürüst ve namuslu tayyip ve kabilesine benzemez.
mert can
Mart 17th, 2009 - 19:42
KESİNLİKLE KADİRRRRRRRRRR TOPBAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ ……..KILIÇDAROÄžLU İSTANBUL A İLK GELDİĞİNDE ASLAN GİBİ KÜKREDİ ANKET SONUÇLARI AÇIKLANDI ADAM UMUTSUS,SURATI ASIK DOLAÅžMAYA BAÅžLADI ÇÜNKÜ KAZANAMAYACAÄžINI ÇOKTANNNNNNNNNNNN BİLİYORDU VE TEKRAR AKKKKKKKKKK PARTİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ DİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yasar
Mart 18th, 2009 - 02:25
ya kılıçtaroğlunu önde gösteriyorlar ama ben buna inanmıyorum.ben her seşimde olduğu ğibi oyumu akp ye vereceğim.
apo
Mart 19th, 2009 - 17:45
genel anmlamda bütün yorumları üşenmeden okudum en çarpıcı olanları tuncay ve püff arkadasımız arasında geçen konusmalardı. öncelikle ssk konusun da püf arkadasımıza birşey söyleyeceğim kılıçdaroğlu skk nın başında değildi sadece ssk bütçe komisyonu başkanıydı ve o zaman ın başkanıda yine senin zihniyetindeki bi adamdı. ve ssk patmaz arkadasım böyle bi durum söz konsuu değil.2. si yine püf arkadasımız kılıçdaroğlu için yolsuzluk kardeşi için yaptığını öne sürdü bunu tam bilmiyorum hadi eyvallah diyelim kabul ediyorum peki sen başbaknının mal varlığından haberdar mısın arakdasım başbakanın oğlu 700 milyon dolara gemi alıyor . bunu nasıl alıyor insanlar kardeşlerinden mesul olmazlar ama oğullarından mesullerdir arkadasım . ve nedendir bilinmez dünyanın en zengin 4. başbakanı bizim ülkemizde sence bu nasıl oldu araştırdın mı ? doğalgaz 1 yılda &80 zam yaptılar 2 ay sonra tekrar düşürdüler nedne biliyor musunuz çünkü igdaş a olan borçlarını kapattılar ankara belediyesinin. sonrada mart ayında indirim yapıyorlar.kadi topbasın avukatlığını yapan arkadaslara sesleniyorum neden tek bi soruya yanıt vermiyor neden bir tane bile tartışma programında yok kılıçdaroğlu herşeye rağmen genç bakışta gençlerin karşısına geçti iski skandalını bile sordular ve ona bile mükemmel üstü cevap verdi ama topbaş neden böyle bi programa katılmıyor aynı şekilde melih gökçekde aynı şekilde karayalçın fox ta 5 tane gazetecinin sorularını yanıtladı biz kaçmıyoruz arkadaslar biz chp li olarak yada sosyal demeokrat olarak herşeye cevap vermekte açığız ama nedense akp lilerde böyle birşey yok . kendisine muhalefet yapanlara ananıda al git diyen şehitlere kelle diyen. 15 yaşındaki bi çocuğu araba ya alıp darp eden . sonra kendi oğlu askerlilk yapmasın diye çürük rapaoru aldıran ama diğer askerlere askerlik yan gelip yatma yeri değildir diyen bi başbaknı yargılamaktan aciziz ben deniz baykalı zerre kadar sevmem ama farkında olmayana rakdaslara söylüyorum bas bas bağırıyor dokunulmazlığımızı kaldır diye sadece kendisinin ve başbakanın neden kaldırmıyor size sadece şunu söylim bugun akp iktidardan ve meclisten gittiği an bütün millet vekilleri hapiste olacak emin olun şuan dokunulmazlık zırhları var çıkartsınlar o zaman görücem. kılıçdaroğluna çamur atanlar kendi çamurunda boğulmaya mahkum olacaklar arkadaslar
erkan
Mart 20th, 2009 - 11:36
ulan memleketi soyup suvana cevirdiniz be akp icin soluyorum bunları ben adanalıyım fakat orda olsaydım kılıcdaroglunu desteklerdim kesinlikle ben anlayamiyoruym bu akpye oy verenleri görmüyolarmı acaba türkiyenin halini?? iÅŸssizlik millet ac eve götürcek ekmek bulamıyolar be yazık cıkmıs sayın basbakan beyfendi yigit muhtac olmus kuru sogana bilmem solesemmi solemesemmi diyo :!!!!! dogru muhtac olmus bi kuru sogana ama kim sayesinde sen adam kendi basta hemde bunları soluyor varmı ya Sen benim Güzel vatanımın bu ülke icin savaşıp ÅŸehit olan askerlerimize sen nasil kelle dersin…!!!!! Recep Tayyip Erdogan; Sayın Öcalan Suanda Almıs Oldugu Kellelerin Hesabını veriyor diyor sen pk başına sayın diyorsun benim ÅŸehitlerime sen nasil kelle dersin
orhan
Mart 20th, 2009 - 17:34
bu kadar yolsuzluklara ragmen nasıl akp ye nasıl oy veriyorlar anlamak mumkun degil aptalık olur bence ya saadet yada akın birdal ama en iyisi akın birdal avrupa insan haklarında gurev yapmış biriolarak
hakkı
Mart 21st, 2009 - 02:44
yolsuzluk var yolsuzluÄŸun belgesi var DİYORSUNUZDA O BELGELER NEDEN YARGIYA GİTMİYOR? NEDEN MEDYADA ÅžOV AMACLI KULLANILIYOR? BELGELERİN TAMAMEN DÜZMECE OLDUGUNDAN OLMASIN? DURUM 1 DELİ 1 KUYU 40 AKILLI MİSALİ AMA BU SEFERKİ DELİ KUYUYA TAÅž ATMAYA BIKMIYOR SÜREKLİ BİRİLERİNE İFTİRA ATIYOR. O YOLSUZLUK YAPMIÅž BU YOLSUZLUK YAPMIÅž. KENDİSİNE YOLSUZLUK İDDASINDA BULUNANLARADA YARGIYA GİDİN DİYOR KENDİSİ YARGININ YOLUNU BİLMEDİĞİNE KENDİ GİDEMİYOR HER HALDE..KLASİK CHP zihniyeti iftira at izi kalsın….
APO baÅŸbakanın oÄŸlu 700 milyon dolara gemi almış demiÅŸ allahtan google var google ne yazsak cıkıyor yoksa chp li oldugunu nasıl anlartık camur atmak için sacmaladığını attığını nasıl anlardık. baykalıda sevmem demiÅŸ insan kendi gibi olanı sevmez ondan olabilir……
hakkı
Mart 21st, 2009 - 02:51
belki apo google ne diye bilmez diye yazıyorum basbakanın oÄŸlunun aldıgı gemi 2.350.000 dolar yani 2 milyon 350bin dolar.. dünyanın en pahalı gemiside 850 milyon dolara maal olmuÅŸ…. klasik chp zihniyetinden kurtulup yalan ve iftiraları bırakıp araÅŸtırıp gerceÄŸi konuÅŸtuÄŸunuz günlerde gelir umarım…
hakkı
Mart 21st, 2009 - 03:02
DİYELİMKİ KILICTAR OĞLU YARGININ YOLUNU BİLMİYOR ONDAN ELİNDEKİ DOSYALARI SAVCILARA GOTUREMİYOR
DİYELİMKİ KILICTAR OĞLUNUN DEDİĞİ HER ŞEY DOĞRU
KİMSE UNUTMASINKİ
KASABAYA ŞERİF SECMİYORUZ İSTANBULA BELEDİYE BASKANI SEÇİYORUZ
ONUN İÇİN OYLAR KADİR TOPBAŞA!!!!!
özer
Mart 22nd, 2009 - 04:05
bir kürt kökenli vatansever olarak yüce rabbimden tek dileÄŸim istanbul büyük ÅŸehirde sayın kılıçtaroÄŸlu nun beylikdüzündede sayın velettin küçüğün kazanması.din,dil,ırk,mezhep gözetmeksizin halkına hizmet eden beyinler gelsin.ideolojisi ne olursa olsun.burdan ÅŸehit ailelerine yalvarıyorum evladınız bu vatan için ÅŸehit olucak ve ülkenin baÅŸbakanı bunlara kelle diyecek,bir oÄŸlu amerikalarda cirit atacak diÄŸeri askerden kaçmak için binbir türlü hileler yapıcak.bunlar(akp)mafya mafya mafya mafya…..
öznur
Mart 22nd, 2009 - 22:08
ya anlamıyorum anlayamayan birçok arkadaş gibi nasıl akp oy verirler şimdi chp zamanı yine aslanlar gibi geliyor akp kurbannnnnnn olsun chpye büyük fark atıcaz topbaş sonra nasıl toparlanır allah bilr geliyor geliyor KILIÇDAROĞLU.
mehmet
Mart 23rd, 2009 - 02:23
22 yaşındayım hayat boyunca bu kadar nankör bu kadar gündelikçi bu kadar unutkan bi millet göremdim bu tatyip deilmiydi hem müslüman hem laik olunmaz dien bunlar deilmiydiii kanlımı olacak yok sa kansızmı dien bunlar deilmydii yasin el kadının önünde domalanlar bunlar deilmiydi anıtkabirde sudan devlet başkanının kapşonlu yaverine imza attıran bunlar deilmiydi avrupa birliği hristiyan kulubu dien ama herkes hakettiği gibi yönetilir ey halkım ama yazık olan bu insanlara oy vermeyenlere oluo ya bende ona yanıorum .bunlar deilmiydii madımak ta bi sürü aydını yakan sora kalkmış chp yi atatürkü sahiplenmekle suçlayanlarda bunlar yaa gülüorum size.davos fatihmiş sevsinler ırakta müslümanları nerdese kendi ülkesinden babam bombaltıodu çünkü yazık size yaa vala sizzz bu aklı ve fikirle tayyip gibileree melih gökçekk gibiler layıksınızzz halkına ananıda al git diyenlere laykısız ama size şu kadar size ole kinci olesine kinci bi nesil gelioo ki bu ülkeden kökünüzüü o yüzde 47 yüzde 40 mı neyse kökünüzü kazımaya hapislerde çürütmeye gelicezz o zamn anlıcaksız davosuda ergenekonuda
SEFER
Mart 23rd, 2009 - 16:57
ben ne sağım ne sol size şöyle sölimm gördüklerimi anlatayım yani mesela geçen genç bakış programında MHP istanbul adayı wardı orada gördümki adam sinirlerine hakim olamıor bi kere eleÅŸtriye açık deil yani buadam baÅŸkan olursa ona ulaÅŸmak dert anlatmak imkansız hale gelir yani sırf MHPli diye oy werilmez. gelelim CHP adayına bukadar belge orataya attıgına göre birileri ona bu belgeleri werior we karşılıgında kesin bir ÅŸey isteyeceklerdir yani istanbullulardan biÅŸey alacaklar. peki AKP adayına ne demeli adamın yaptıgı gereksiz saçma sapan harcamaları zararını en iyi istanbullu biir bunu bile bilede ona oy wermeyecegini düşünüorum bir metro büs milyon dolar zarar yaaptırdı sırf seçimlere yetiÅŸsin die erkenden açıldı yani tamamlanmadan … birde hükümete gelelim AKPye genel olarak adamlar öle oynuyorlarki ülkeyle bir köye çewirdiler ülkeyi baÅŸbakan AGA bakanlar AGA milletvekilleri AGA halk ırgat istediklerini satıp istediklerini alıyorlar kimseninde direnme gücü yok nasıl olsa olsada ezip geçior yaa söyleyin lütfen bir T.C baÅŸbakanı halkının çiftçisine ANANIDA AL GİT deme hakkını nerden buluyor. artık kendine gelin we silkelenin gerçekleri görüp ona göre yapın seçiminizi….
mehmet
Mart 23rd, 2009 - 17:28
bu hakkı gibiler püff gibiler insanmı sanıyosunz bunlar asteğmen kubilayı din el elden gidio die başını kesenlerden farksız yobaz kesimin yobaz evlatlarıı atatürk zamnında solemiş bu yobazların kökünnüüü kurutmalıyız diee ama 60 yıl sora adam haklı çıktı ömrü yetmedii şu anda olsaydııı bnlar yaşanırmıydııı bublar seyh saitin torunlarıı bunlar seriatın torunlarıı bunlar hüseyin üzmez gibi sapıkların gazeteleri okurken fettullah gülen gibi cıa uşaklarının gazetelerini okurlar kanallarını izlerler bide pişkin pişkin çıkıp yorum yaparlar bunların ayrılıkçı hain kürtlerden dağdaki teröristen bi farkı yok
hakkı
Mart 24th, 2009 - 15:57
mehmet<< dagdaki teröristlerden kimin farkı olmadığını yazını okuyan her kez anlar. dinine küfreden müslüman olamaz diye bir laf vardır, o laf senin gibi cahil chp lileri tam anlamıyla anlatıyor… chp li biri olarak hain kürt daÄŸdaki terörist derken, kemal kılıçtar oÄŸlunun alevi bir kürt olduÄŸunu, ssk nın başındaykende pkk lıları iÅŸe aldığını unutuyormusun? ataturk istismarcısı bir insan olarak bunları unutman cok normal. asteÄŸmen kubilayı başını kesenlerden farkın yok demiÅŸin… bu lafınla onu başını kestirtenlerden bir farkın olmadığını göstermiÅŸin, onun başını kestirenler din elden gidiyor demiÅŸlerdi sende ataturkçülük elden gidiyor diye ahıt yakanlardansın, ama boÅŸuna debelenmeyin bu ülke sizin ne oldugunuzu iliyor ondan ebedi muhalefetsiniz… keÅŸke her chp li senin gibi salak olup aslını böyle ortaya koysa…iyi güldürdün beni
hakkı
Mart 24th, 2009 - 15:59
Dedem hep derdi chp gelirse toprakta ot bitmez diye
hakkı
Mart 24th, 2009 - 16:03
CHP DEMEK KITLIK DEMEK CHP DEMEK SUSUZLUK DEMEK CHP DEMEK istismarcılık demek chp demek komedi demek
bu arada siz chp lilere bir süprizim var, basbakan erdoğan 23 nisan günü deniz bayakalı 1 günlüğe basbakan koltuğuna oturtcakmış, belki kim bilir kadir topbasda kemal kılıcdar oğlunu oturtur 23 nisanda
Bence riske atmaya hiç gerek yok kalkmazlar falan:)
ahmet ahmet
Mart 24th, 2009 - 23:14
HAKKI SOR BAKALIM DEDENE BİLİYORMU? BU ÜLKEDE HAYVAN BOKUNDAN ÇIKAN ARPA TANELERİNE KİM MUHTAÇ ETTİ.BU İNSANLARI.DEDENİN DÜRÜST DOĞRU SÖYLEDİĞİNİ ANLAR SİTE OKUYUCULARI.SÖZ SÖYLEDİĞİN İNSANLARI BİRİLERİNİN DOLDURUŞUYLA DEĞİLDE BİLEREK SUÇLA.NESEPSİZ BİR MİLLET OLMAKTAN KURTULDUYSA BU MİLLET BÖYLE YOKLUKLARI GÖRÜP DÜŞMANA RAĞMEN BU ÜLKEYİ YARATTILAR.BİRİLERDİ ONLARIN KEMİKLERİNİ SIZLATACAK ŞEKİLDE SATIYORLAR.BÖYLECE ATALARINADA SAYĞIDA KUSUR ETMİYORLAR.AMA YOKLUĞU ÇEKEN İNSANLARIN ÇOÇUKLARI ÜLKELERİNE SAHİP ÇIKACAK EMPERYALİSTLERİN EMECEKLERİ BİRŞEY KALMADIĞINDA SATANLARIN KANINI EMECEKLER.ÜLKE ÜZERİNE YAZILAN ŞİİRLER İSTAAREYE YATARAK YAZILMADI .YAŞANILARAK YAZILDI. YAŞIYORSA BUNLARIDA SOR DEDENE.YAŞAMIYORSA BİLEN YAŞAYAN YAKINLARINA SOR BAKALIM NE CEVAP VERECEKLER.
yagmur
Mart 25th, 2009 - 05:16
25 yasinda bu ulkenin genci olarak AKP ye oy veren tum arkadaslar sizlerden UTANIYORUM!!!
tugce
Mart 25th, 2009 - 05:17
…KEMAL KILICDAROGLU….
AYAZ
Mart 25th, 2009 - 05:25
Hakki anliyorum ki seni yesil sermayeden cok doyurmuslar…Sen kimlerin ayaklarina comeldin…? yoksa ananin da alip geldin mi ??? yok soyle soyleyelimmm bence sen askerlikte yapmamissindir ee askerlik yan gelip yatma yeri degil di mi ????Bu arada sen muslumansin laik olabilir misin boyle bir ozelligin var mi ??? hayir basbakaniniz boyle dusunmuyor biliyorsun muslumansan laik olamazsin …. kadinlari okula falan gondermeyede gerek yok yada haremlik selamlik olunur senin icin sorun deil oyle degil mi ????
walla cok guzel bir soz var onu hatrliyorum seni ve senin gibilerini gorunce ”deveye diken senin gibilerine de skn lazim ”diye
hakkı
Mart 25th, 2009 - 12:01
ayaz kasma kendini rahat ol rahat olda ezikliÄŸini yansıtma yorumlarına. sonra ÅŸuna tıkla http://www.youtube.com/watch?v=Oz5aKvpVW8M&feature=related tıklamanada gerek yok ne olduÄŸunuzu biliyorsunuz zaten. bence sen askerlik yapmamışın derkende ne kadar cocuk oldugunu gostermiÅŸin, belkide müneccimsindir kim bilir dimi… bir daha yorum yaparken hayal dünyandan cık kendini bu kadarda kasma… birinin yorumuna cevap verirken yazdıklarına cevap verilir sen şöylemisin böylemisin gibi cocukca demogoji yapılmaz.. ama sen chp lisin senden farklı bir ÅŸey beklenmez… 29 mart akÅŸamına kadar hayal kurun sonra kudurun
işiniz bu ne yapalım kader utansın
hakkı
Mart 25th, 2009 - 15:10
kazanmak için her turlü puştluğu yapanlar http://www.gazeteciler.com/yandas-medyanin-kamera-arkasi-news650.html
TUNCAY
Mart 26th, 2009 - 00:39
KAMAL KESİN KAZANIR YÜZDE 37
chp liler
Mart 26th, 2009 - 15:24
tabiki kılıçdaroğlu kadir topbaşta kım oluyoki pes valla onu oya koymamak gerekirdddi aaa ayıp hıhı sn ağla cnm bnim tabiki kılıçdaroğlu alıcak o kadar siz sloğanınz durmak yok yolmaya devam
hasret
Mart 26th, 2009 - 15:29
tabiki kılıçdaroğlu olum siz kım oluyonuz haha gülem bari ayıp ol masın tek yürek kılıçdaroğlu bohooyyyyyyttttt
bektaÅŸ
Mart 29th, 2009 - 12:43
kılıçdaroğlu kılıçdarolu o kazanacak o çok aydın biriir ya o kazansınn kazansın tabiki karşınızda kemal kılıçdaroğlu
çiğdem
Mart 29th, 2009 - 23:28
asıl kılıçtaroglunu adam yerine koymamak gerek.allahın izni ile yine ak ak ak alıcak kendi gibi ak olanlar kazanır .ben kılıçtarogluna bay bay diyorun hadi sana geçmiş olsun gidiyorsunnn.(:
armi
Mart 30th, 2009 - 00:52
abi kesssin kemal kılıçdaroğlu alır inşallah
strike
Mart 30th, 2009 - 01:30
arkadaslar bos tartısa yapmayın millet cahil iii olana oy vermiyorlar kim iyise ona oy verlmeli akp kadir top bas iyise ona kılıcdar oglu iyise ona verilmeli ama bizim milletimiz chp kötü onların hiçbirine oy vermeyelim akp kötü onların hiçbirine oy vermeyelim düsüncesi ile gitmekte
hakkı
Mart 30th, 2009 - 10:50
KILICDAR OÄžLU KAZANDIYAAA
puhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha kop kop kop kop kop kop
püüüüff
Mart 30th, 2009 - 12:53
baykal evine kapanmış 1 hafta cıkmaz
1 aylık erzak ihtiyacını depolamış
ne olur ne olmaz diye kılıcdar oğlunun belgelerinide almış erzak biterse onları yerim diye
yar sacların lüle lüle kadir sana güle güle diyen hayal perestlere yazık oldu bea
birde ÅŸimdi züğürt tesellisi yapanlar var akp oylarını düşürdü chp arttırdı diye…chp ve mhp nin toplam oyları anca akp kadar, tabi bu onlar için büyük bir baÅŸarı
KENDİleri bile inanamıyor buna
YANDAÅž MEDYA AÄžLIYOR
DURMAK YOK YOLA DEVAM!
nako_54
Mart 30th, 2009 - 14:03
akp pe oy kaybetmeye basladi bile artik 2-3 seneye türkiyede akp kalmas zaten akplilerin isleri gücleri millete kamara önünde buzdolabi kömür datip öyle oy kazaniyolar konusmaya gelince miting meydanlarinda bilmem 5 km ana yol yapmislar sonra bilmem köprü yapmislar ama vatan elden gidiyor.secildikten sonra hizmet yapcaklari yerde yolsuzluk yapiyolar yani sadce bir ilde de deil türkiyenin 81 ilinde yolsuzluk yapmayi bilirler secim yaklasincada yook cumuhrbaskani vetoluyor meclis bilmem nee yapiyor yook oylari bölmeyin filan artik mitinglerde bile raki sofralari kurup kafayi buluyolar sonrada biz müslümaniz diye geciniler ama artik hersey ab acik ortada nerdeyse akp 8 sene den fazla ikdidarda ama icrat yook sadece milleti borclandirip faize batircaklar YANI TEK VE TEK CARE SAADET BASKA CARE YOOK !!!!!!!!!!!
ali
Mart 30th, 2009 - 15:32
sayın başkanım istanbulda ilk kez ikinci başkan seçilmenizden dolayı sizi kutlar tebrik ederim bundan sonraki çalışmalarınızda başarılarınızın devamını beklerim yanlız size vermiş oldugunuz bir sözü hatırlatmak istedim kılıçdarogluna bir söz vermiştiniz o sözünüzü yerine getirin ve kılıçdar oglunu o koltuga oturtun sevgi ve selamlarımla
TUNCAY
Mart 30th, 2009 - 23:52
SEÇİMDEN önceki yorumumda kılıçdaroÄŸlunun alacağı oyu tam olarak tahmin etmiÅŸtim fakat beni saadet çok yanılttı,ben saadet partisinin AKP deki ödünç oylarını bu seçimde geri alacağına inanıyordum, ama gördüğüm kadarıyla önümüzdeki seçimde saadet ,AKP ve yandaÅŸlarına gereken dersi verecek ve milli görüş ülkeyi satanları cezalandıracak…SABRIN SONU SELAMETTİR,SON GÜLEN İYİ GÜLER………
TUNCAY
Mart 30th, 2009 - 23:56
CHP MİSAKI MİLLİNİN NÖBETÇİSİ OLDUÄžUNU BU SEÇİMLERDE GÖSTERDİ TÜRKİYE SEÇİM HARİTASI BUNU NET GÖSTERİYOR,BİR DAHAKİ SEFERE KILIÇDAROÄžLU İLE ANADOLU KUCAKLAÅžMASINA KADAR SELAMETLE KALIN….
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:07
Takvim
Numan KurtulmuÅŸ Bu seçimin gizli bir galibi var! Saadet Partisi Genel BaÅŸkanı Numan KurtulmuÅŸ. KiÅŸiliÄŸiyle ön plana çıkan ve güven duyulan parti lideri resmiyle dikkat çeken birinin, genel seçimlere kadar partisini nasıl güçlendireceÄŸi ortada. Yarın açacak çiçekler için, toprağı bugünden eÅŸelemek gerekiyorsa, hatırlatmış olayım. Numan KurtulmuÅŸ, Türkiye’nin politik yaÅŸamında çok önemli bir yere gelecektir. Zamanı gelince bana hatırlatırsınız!
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:09
Milli Gazete
“29 Mart yerel seçimlerinin parlayan yıldızı tartışmasız Saadet Partisi olmuÅŸtur. Saadet Partisi’nin önü açılmış, iktidara giden yolun ilk adımını atmıştır. Saadet Partisi Genel BaÅŸkanı Prof. Dr. Numan KurtulmuÅŸ seçim kampanyalarında şöyle demiÅŸti: “Bu seçimler, Saadet Partisi için iÅŸaret fiÅŸeÄŸi olacak, genel seçimlerde de iktidara geleceÄŸiz.” Saadet Partisi, seviyeli bir seçim kampanyası yürüttü. Her kesimden insanın takdirini kazandı. Halkımıza ümit, güven ve cesaret verdi, yol gösterici oldu, çare ve çözümler sundu. Mütevazı imkanlara raÄŸmen oylarında ciddi bir artış saÄŸladı. Toparlayıcı ve kucaklayıcı bir üslup kullandı. Sosyal adalet mücadelesi verdi. Gençlerin de büyük ilgi odağı haline geldi. Saadet Partisi, milletin taleplerini seslendirdi, kendi söylemleriyle bu yükseliÅŸi gerçekleÅŸtirdi.
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:15
Milliyet
“Ancak bu seçimden, oran olarak en yüksek artışı gerçekleÅŸtirip bu bakımdan en baÅŸarılı çıkan partinin SP olduÄŸu açıktır. Numan KurtulmuÅŸ’un liderliÄŸindeki SP önemli bir ivme yakalamış, siyaset denkleminin içine yerleÅŸmiÅŸtir. AKP artık hesaplarını kendisinin geleneksel tabanını geri almaya baÅŸlamış olan SP faktörüne göre yapmak durumundadır. Yeni dönemde SP’nin daha çok sesini duyacağımızı ÅŸimdiden tahmin edebiliriz”
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:16
Habertürk
“En gelecek vadeden lider: DuruÅŸu ve tavrıyla sonraki seçimlerde hafife alınamayacağını gösteren Numan KurtulmuÅŸ.”
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:17
Star
“Numan KurtulmuÅŸ’lu Saadet Partisi baÅŸarılıydı. Yurt genelinde alınan oylara bakarak, ÅŸimdiden “Bir lider doÄŸuyor” diyebiliriz.”
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:18
Bugün
“AK Partinin GüneydoÄŸu’da oy kaybında Saadet Partisi faktörünü de düşünmek gerekiyor. Numan KurtulmuÅŸtan sonra ciddi bir toparlanma sürecine giren parti GüneydoÄŸu’da patlama yaptı. Bir önceki seçimde il genel meclisinde yüzde 1,5 oy alan Saadet bu kez yüzde 7,5′e çıktı ki bu AK Partiyi vurdu.”
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:21
Tercüman
“Yerel seçimlerin kazananları tarafında Saadet Partisi de yer aldı. Numan KurtulmuÅŸ’un Genel BaÅŸkan seçilmesinin ardından büyük ivme yakalayan SP oylarını ikiye katladı “29 MART seçimlerinin kazananları” tarafında Saadet Partisi de yerini aldı. Numan KurtulmuÅŸ’un “Genel BaÅŸkan” olmasının ardından toplumun farklı kesimlerinden yoÄŸun ilgi gören Saadet Partisi, oylarını ikiye katladı. 2007 genel seçimlerinde yüzde 2.34 oy alan parti, bu seçimlerde oy oranını yüzde 5.17′ye çıkardı. Saadet’in ön plana çıkmasıyla, AKP’nin oy kaybının büyüdüğü deÄŸerlendirmeleri yapılırken, basanda baÅŸrolü oynayan Genel BaÅŸkan KurtulmuÅŸ, “İşaret fiÅŸeÄŸimizi attık. Saadet yükseliÅŸ trendine girmiÅŸtir” dedi.”
nako_54
Nisan 1st, 2009 - 17:24
AkÅŸam Gazetesi
“Kürt sorununun çözümüne yönelik çabasında DTP engeli ile karşılaÅŸacak olan BaÅŸbakan ErdoÄŸan geldiÄŸi çevrenin de baskısı ile çok ciddi sıkıntılar yaÅŸayacaktır. Yüzde 5′i aÅŸan bir oy oranı ile bu piyasada kendisinin de var olduÄŸunu kanıtlayan Saadet Partisi ve onun genç, dinamik lideri Numan KurtulmuÅŸ hükümetin ABD, İsrail ve Batı ile iliÅŸkilerini yakından takip ederek ErdoÄŸan’ı çok ciddi bir ÅŸekilde sıkıştıracaktır. Saadet; Kıbrıs, Irak, Afganistan gibi konularda hükümetin politikalarını çok yakından takip edecek ve ErdoÄŸan’ın başını aÄŸrıtacaktır. Milli Görüş’e ihanet, vefasızlık ve türban sorununu çözememe gibi konularını da ihmal etmeyecek olan Saadet, 2012 seçimlerine doÄŸru AK Parti’yi ciddi bir ÅŸekilde tedirgin edebilir.”
fatmanur mutlu
Nisan 28th, 2010 - 18:57
yaşadığımız belediyeyi araştırınız